Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

abby anceng sudah pergi meninggal kami untuk selama-lama nye
Sunday, 29 July 2012, ϟ0 membebel(A)



kami sekeluarga sedih sangat,masa abby anceng baru lahir.keluarga kami amat gembira melihat dia,
dia amat comel sangat,bila dia sudah besar,abby anceng nakal sangat..
dia suka keluar dari kotak,tak lama itu..
abby anceng demam,abby lis,abby kengge,abby isai,abby uteh,abby junior..
dia orang sume demam..
setiap tengah hari mereka sume amik angin kat luar,
bagi segar kan badan dia,bila dah malam abby anceng sesema,abby lis sakit mata..
so yang jadi doktor dia orang sume selalu nye ena or angah..
tapi angah kadang-kadang je,coz angah jarang ad kat rumah ini :'(

selasa:24/01/2012,malam itu pukul 11.53 aku angkat abby anceng ,aku betul kan la cara dia tidur..
aku angkat badan dia kaku,aku cakap dengan ayah aku kenapa dengan abby anceng..
ayah cakap dia tengah tidur,so aku biar kan je la..
tapi..
xkan dia tidur dengan cara badan dia kaku...
pagi 25/01/2012 aku bangun je pukul 5 pagi,aku dengar along cakap kat aku abby anceng sudah meninggal dunia..
kami sekeluarga sedih kerana dia sudah meninggal kan kami untuk selama-lama nye..
rabu pukul 3.58 petang,sampai sekarang abby anceng belum di ke bumi kan,aku nak kebumi kan aku takut nak peggang binatang yang sudah meninggal :'(

SO SAPE-SAPE NAMPAK KUCING JANGAN LA GELI KAT DIA OK,KUCING ITU BUKAN KOTOR PUN..WALAUPUN DIA BINATANG DIA TAHU TUAN DIA SAPE :) OK
TERIMA KASIH YE :D


TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old