Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

Arie only :)
Tuesday 24 July 2012, ϟ0 membebel(A)









ARIE MUSTOPHA


hello korang :) aku nak kenal kan budak gedik atas ni nama dia arie mustopha
aku happy gila bersama si dia ni,dia taken aku 13/07/2012,
harap-harap la aku dapat kekal dengan dia untuk selama-lama nye.
walaupun kami asik bergaduh kerana aku susah nak faham keadaan dia,dia penat dengan kerja aku pulak sebok nak gatal dengan dia,pape pun aku mintak maaf kat dia coz aku asik kacau dia je time keja..
aku sayang dia,aku nak sangat dia la cinta pertama aku dan terakhir aku,tapi aku tak boleh nak mengharap sangat la,takut nanti hubungan aku dengan dia tak kekal.
so sekarang tengah cuba berusaha kuatkan hubungan aku tak mahu gaduh-gaduh.
yeah :D hidup mesti kena kuat kan beb :)



TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old