Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

gaya si cici dan kiki
Sunday, 29 July 2012, ϟ2 membebel(A)





hamster yang lasak dan aktif haha,kuat makan dan tamak suka simpan kuaci dalam mulut..
cici dan kiki sangat comel,tapi nakal suka sangat gigit besi rumah dia.
sampai rosak dah rumah nya haha..
sekarang kita orang dah buang si cici,kiki pula meninggal dunia.
hurm sejak kiki meninggal dunia,cici dah kurang makan.dia asik tidur je.badan dia busuk,basah pulak tu..
kesian tengok nye.
tiba-tiba ibu tengok dalam surat khabar hamster boleh bawak penyakit eh betul ke..
aku tak percaya r,ibu suruh buang tapi aku tak nak.
ibu cakap kesian dia asik duduk dalam sangkar je.
so aku pun lepas dia,tapi dia tak mahu keluar.
lama-lama cici meninggal dunia :'(


TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old