Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

malam raya happy,sedih
Thursday 23 August 2012, ϟ0 membebel(A)


hello korang hari ini aku nak story sikit la,
dah lama tak story kesian blog aku ni,nampak sedih je sebab tak ada cerita sangat :P
tin. . tin . . tin . . aku nak cerita ni pasal aku sebok nak shopping malam raya . .
mula-mula aku ajak akak aku pergi one utama ,tapi tak dapat pakwe dia punya kereta rosak sebeb excident so tak dapat la .muka aku masam je haha :D
ayah aku nampak muka aku masam ,ayah aku pun bawak kita orang sume pergi city mall .
aku la orang pertama carik PADINI haha ,shopping kat situ semata-mata mahu carik seluar jeans , baju kurung tak nak carik haha :P
tapi PADINI kat city mall ni tak best la , seluar jeans nya tak cantik. .
kat one utama lagi cantik !!!
so aku tak beli kat situ ,aku usha-usha la kat kedai lain-lain . .peh seluar nya mahal betul 1 seluar dah seratus lebih ,terbantut akak aku haha :P
lama-lama tak shopping seluar shopping baju t-shirt haha ,dah puas ayah ajak balik . .
tapi aku masam lagi ,akak ajak ayah pergi up town shah alam . .
adududu sesak betul ,tengah jalan dengan muka masam nya tiba-tiba nampak
ex addy aizad , haha aku apa lagi pandang berkali-kali haha . .
ayah pun nampak addy aizad ayah pergi la kat addy . .
OMG !! ayah aku still ingat ex bf anak dia sendiri . .
haha terharu nya aku ,ayah aku jumpa ayah tegur dan salam .
dan aku tak tahu ayah buat apa lagi sebab aku malas nak tengok lama-lama hehe :P
sudah la malas r cerita lagi hehe . .
cerita dah TAMAT HAHAHA :D



TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old