Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

pergi beraya di telok gadong
Friday 24 August 2012, ϟ0 membebel(A)


hello korang aku nak cerita ni pasal tadi aku pergi beraya bersama member-member abang aku,abang aku pun ada haha :)
dari kol 2.30 sampai kol 8.59 baru reti nak balik rumah hahaha . .
maklumlah pergi beraya kat rumah orang yang tidak kenal haha ,
aku ni just ikut member abang aku je ,masuk air pulak lepak dengan dia orang haha :)
mula-mula kita orang suma lepak kat rumah member abang aku dulu ,masuk air dengan abang lagi budak-budak nya . . .
time kita orang dah gerak nak pergi telok gadong kat klang depan kamdar sesak ,
jalan jem sangat ,ex aku angah tak dapat elak tangan dia terkena kereta orang . .
nasib baik tak jatuh ,dah la time tu aku naik motor dengan dia . .
kesian dia tangan dah sakit ,sampai je rumah kat telok gadong aku masuk lah rumah . .
buat la muka tak malu haha ,duduk makan gedik-gedik kejap dah nak balik haha ,
aku tinggal kan abang aku ,dah tak larat woo penat sangat-sangat . .




TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old