Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

harap dia rasa ape yg aku rasa :'(
Saturday 8 September 2012, ϟ0 membebel(A)


hello ,dah lama aku tak story kat blogger.biasa lah hari tu demam dan tekak bengkak so tak hirau kan lah blogger dan facebook haha :)
okey lah aku nak story ni !!sebelum tu aku nak jerit kuat-kuat biar dia tahu aku cinta dia . .
aku rindu kau AMBARIE <3 aku sayang kau sangat-sangat . .
aku nak sangat ape yang aku rasa sekarang ni kau dapat rasa :'(
setiap kali kalau aku rindu dia aku akan tengok gambar dia kat handfhone aku ,
nanti mula lah air mata mengalir secara slow-slow . .
aku dah cuba kuat kan semangat tak nak sedih-sedih ,tapi susah sangat . .
ape lagi yang aku patut buat nak bukti kan yang aku betul-betul sayang dia ..
dia marah sangat aku keluar dengan angah ex aku ,aku memang rasa bersalah sangat-sangat
aku mintak maaf kat dia ,tapi dia still macam tu je .
harap dia stalker blogger aku ,aku nak dia tahu yang dia kata-kata dia hari tu bukan benar,tu suma salah . .




TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old