Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

cinta berputik kembali :P
Saturday 6 October 2012, ϟ0 membebel(A)




hii ~ dah lama tak story ,dah bau masam dah blog aku ni .meh aku mandi kan dia huahauahua :P ok la
hari ini aku nak cerita pasal my comot capital A teman kan aku pergi salon haha . .
1/10 aku dengan comot aku pergi salon  sebab aku mahu buat rambut  ,
 so akak aku dengan abang ipar anta aku dengan comot aku kat kedai salon ,akak aku tinggal kan aku dengan si dia . .
haha kelakar la aku tengok si dia tu ,dia tunggu sampai 4jam haha kesian aku tengok .
huhu sanggup dia tunggu aku buat rambut ,sampai 2 kali dia nak terkencing je haha :)
walaupun kami pernah bersama and putus so sekarang bersama kembali tu aku tak tahu r ,
adakah dia tu jodoh aku or tak hm tah r..
malas r nak fikir sangat ,tapi kan kenapa orang yang kita sayang sangat-sangat .
dia mula-mula benci kita ,tiba-tiba dia muncul and msej .
sebak gila kot hati ni ,walau pun mata ni nak mengalir kan air .
aku sanggup tahan ,tak kan sebab lelaki aku mahu menangis . .
cool baby :D
smile always




TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old