Daisypath Anniversary tickers

CHAT BOX

sroll de mouse to below picture

pandai dia membuat ku tersenyum :)
Saturday 9 February 2013, ϟ0 membebel(A)


heii korang semua ,lama aku dah tak story kat blog ni . .
miss sama korang semua ,korang semua sihat ;)
aku happy sangat ,pandai si gendut buat aku tersenyum ;)
masa dia jadi partner aku wuuu happy wooo ,dia buat aku tersenyum saja .

see picture aku sama gendut dan effa awek cimok ,comel kan kita orang haha :P


rindu time ni ,bila lagi mahu lepak sama korang hah :'(
aku sekarang dah susah nak lepak dengan korang , sejak masalah timbul 1 persatu .
macam-macam datang ,amin dan cimok ajak lepak .
tapi aku tak nak ,aku kecewa sangat dengan fuzureen ..
aku geram dengan dia errr sakit hati :')
hanya mampu fake smile .



TERIMA KASIH BUDAK COMOT :)

new old